Bilde av macbook på en kontorpult med nettsiden til ScreenSight på skjermen.

Screensight profil

Jeg har vært så heldig å bli involvert i dette prosjektet fra ScreenSight en god stund tilbake. Produktet og identiteten har vært under utvikling fra 2013 og jeg har fått gleden av å designe brorparten av det visuelle.

Det var behov for alt fra logo til nettsider, markedsføringsstrategi og nettbutikk.

Jeg har kartlagt behovene og har laget en total oversikt over hvilke komponenter som er nødvendige til hvilket tidspunkt. En stor del av fokusen ble å lage adaptive og intuitive systemer som var forberedt for vekst og endringer.

Per i dag så drifter jeg sidene iht. oppdateringer og som leverandør av alle grafiske tjenester m.m.

Nettsidene bygger på en wordpress+woocommerce løsning som har et godt egnet brukergrensesnitt for en voksende bedrift. Nettbutikk løsningen er lagt opp for internasjonal handel, men er også tilpasset Norsk marked med bl.a Vipps som betalingsmetode.

Profilen til bedriften og dens produkter er under kontinuerlig utvikling, men grunnsteinene er lagt og alt fremtidig design baseres på disse.

Brukte verktøy